Velkommen!

Alle bilder er copyrighted og kan ikke bli brukt av andre uten min tillatelse. Alle rettigheter reservert @Rune Olsen/RolFoto

søndag 1. april 2012

Abstraksjoner av skogen

"Skogsportalen"

Abstraksjon er et uttrykk og fotografisk virkemiddel jeg personlig ikke hadde hatt mye befatning med før jeg begynte å blogge. Men etter å ha fulgt Hilda's Naturblogg og Laberg Photography m.fl. en stund vokste interessen for denne typen foto. Mystikken er essensielt i de abstraksjonene jeg liker aller best, derfor falt valget på skogen når jeg nå for første gang skulle velge "scene".
Her er de første og eneste abstrakte bildene fra meg, men ser ikke bort ifra at det vil komme flere :-)

"Kaos"
"Alvedans"

"Grønn energi"
"Den Fortapte Skog"
"Skogens Voktere"


20 kommentarer:

  1. Hej Rune!
    Spännande och vackra abstrakta bilder som du har fått till här.
    Ha en fin vecka!
    /Ingemar

    SvarSlett
  2. The third shot makes me want to walk around the enchanted forest. Beautiful! :)

    SvarSlett
  3. Kreativa vackra skapelser du fått till,bild nr 5 är min favorit ,Nette

    SvarSlett
  4. Hello Rune,

    Thank you for having the translator option; now it is easier for me to understand what you are writing and I don't need to do it in Google anymore.
    These pictures are very special. I think that #2 and #4 are my favorite ones, #2 especially with those colors, very nice. A success!
    Greetings, Louise

    SvarSlett
  5. Kjenner ikke sjangeren men det var veldig fine bilder, det nest siste like jeg best av dem.

    SvarSlett
  6. Må si som Robert. Dette er ikke noe jeg har greie på. Likte nr 2 og 5 best.

    SvarSlett
  7. sköna färger och toner, nr 2 fastnade jag för direkt

    SvarSlett
  8. Ojsan!!! Vad häftigt! INte har jag en aning hur man gör men coolt är det. Femman blev min favorit i en serie av fina bilder.

    SvarSlett
  9. Fantastiska bilder! Riktiga konstverk, där nr 3 o 4 blev mina favoriter, men jag gillar alla! / Susanne

    SvarSlett
  10. Se det ja.....syns du har klart deg riktig godt og det er bare å jobbe videre! Tydelig at dette er en type bilder som mange må "venne seg litt til", men du har jo fått en god spredning i "liker best" og det er vel typisk for denne typen bilder.

    Min personlige favoritt er nr 1. Bruken av lys og skygge med den vektingen av sidene som du har gjort, gir en god dybde i bildet. Bildet er også fullt av mystikk :)

    Må også legge til at i "Den fortapte skog" har du virkelig klart å formidle denne fortaptheten ;))

    SvarSlett
  11. Kreative og vakre bilder du viser oss. Nr.1, 3 og 4 var knallbra!

    God påske!
    Knut Børge

    SvarSlett
  12. Dette er spennende. Jeg liker best det femte bilde. Ønsker deg en god fotopåske,

    SvarSlett
  13. Bildet "kaos" var et veldig spennende bilde. Hadde det vært litt roligere, kunne det vært hentet ut av hvilket som helst eventyr. Det er ihvertfall i den retningen mine assosiasjoner går. God påske!

    SvarSlett
  14. a dreamy post
    like entering another realm

    SvarSlett
  15. En flott serie der jeg henger meg på kommentaren til Tommy!

    God Påske!!
    Ottar

    SvarSlett
  16. Spennende, vakkert og kreativt arbeid!!

    Ønsker deg en fortsatt god påske!!

    SvarSlett
  17. Det første og det siste ble knallbra. De falt mest i smak hos meg. Veggmatreal dette.

    SvarSlett
  18. Heisann!

    Dette er spesielt og bra! Jeg holder meg til bilde nummer 3 på grunn av kontrastene i varme og kalde farger. Den varme og rødbrune fargen gjør utrolig mye med bildet. En flott serie!

    Hilsen Svein

    SvarSlett
  19. Obs! Jeg mente bilde nummer 2! Må være alderen.

    Hilsen Svein

    SvarSlett
  20. WOW! beautiful effects!
    Pictures becoming works of art!
    I like very much!
    sincere congratulations!

    SvarSlett