Velkommen!

Alle bilder er copyrighted og kan ikke bli brukt av andre uten min tillatelse. Alle rettigheter reservert @Rune Olsen/RolFoto

torsdag 24. mars 2011

Vintern som var......

Siden vintern falmer hen, tenkte jeg og ta et bilderesyme på vintern som har vært.
Denne vintern har jeg hatt fokus på landskap, da jeg ikke har satt opp feederstasjon i skauen.
Har hatt mange flotte småturer ute i Vestfoldnaturen i vinter, da jeg ikke har tatt sjansen på og dra lenger unna mens kjerringa har gått høygravid. Men Vestfoldnaturen kan by på mange spennende motiv....
De fleste bildene her er fra Sandefjord og to fra Mølen, Larvik.


1 kommentar:

  1. Godkvelden Rune.

    Fine motiver du presenterer fra den norske natur dette. Liker ekstra godt bilde nummer 7 og 10.

    Ha en flott helg.

    Knut Børge

    SvarSlett